sex shop, wibrator, dildo, wibratory dla kobiet
sex blog erotyczny
AKTUALNOŚCI
PORADNIK
PROMOCJE
TESTY AKCESORIÓW
PORNOGRAFIA ALTERNATYWNA
WYWIADY
NASZE QUEERONATY
opinie, seks shop

Za co kochamy branżę dla dorosłych?

Nikt nie rodzi się specjalistą, zwłaszcza w kwestii seksu. Branża dla dorosłych jest jak każda inna – zakłada ciągłe uczenie się, śledzenie trendów i nowości, budowanie relacji. Łączy design, nowe technologie, modę, a co najważniejsze – gwarantuje dobrą zabawę.

Różowa branża to nie tylko butiki erotyczne – to również przemysł pornograficzny, seks-coaching, edukacja seksualna, seks-working, wydawnictwa, portale i blogi tematyczne, a także to, co dzieje się w biurach i fabrykach rozrywkowych marek: produkcja gadżetów erotycznych. Przemysł dla dorosłych rozrasta się z roku na rok, na rynku pojawiają się nowe akcesoria, wytwórnie, sklepy, osobowości. Na przykład w jednej wytwórni gadżetów dla mężczyzn - Oxballs – miesięcznie powstaje aż osiem nowych akcesoriów!

branża dla dorosłych

I owszem, Kinky Winky jest częścią tego środowiska, a po trzech latach obecności na rynku możemy stwierdzić: praca w przemyśle dla dorosłych poszerza horyzonty, pozwala poznać i zrozumieć, co podnieca różnych ludzi oraz znaleźć z nimi płaszczyznę porozumienia. Czasami zdarza się przecież, że dzieli nas status społeczny, wykonywany zawód, ale może połączyć zamiłowanie do kinku lub danego gatunku filmów porno. To „porozumienie ponad podziałami” to tylko jeden z powodów, dla których uwielbiamy być częścią różowej branży. Za co jeszcze?

ZA SEKSPOZYTYWNOŚĆ

Nikt, kto traktuje pracę w branży dla dorosłych serio, nie myśli o seksie źle – własnym czy cudzym, ale jednocześnie traktuje go jako coś więcej – nie tylko jako biznes. Stykając się z klientami, nie oceniamy i wiemy, że uprawianie seksu jest zdrowe, tak samo, jak zdrowe są okresy abstynencji. Szanujemy wybory innych, jednocześnie edukując, jak uprawiać seks bezpiecznie i jak wzbogacać swoje życie erotyczne.

Wielu z naszych klientów dorastało w niezbyt sekspozytywnych środowiskach. My chcemy udowodnić im, że inne postawy wobec seksualności też są możliwe i nigdy nie jest za późno, by zmienić własne nastawienie czy nadrobić braki w edukacji seksualnej.

branża dla dorosłych
Czy wiecie że... Czerwiec to od 2013 roku miesiąc Edukacji Seksualnej dla Dorosłych? To anglojęzyczna kampania w mediach społecznościowych, która ma na celu promowanie sekspozytywnych wpisów, artykułów, filmów czy podcastów, dzięki opisywaniu ich hashtagiem: #AdultSexEdMonth. Organizatorzy zauważyli, że wielu dorosłych ludzi wciąż pozostaje niedoinformowanych w kwestii seksu, zarówno, gdy idzie o podstawy, jak i bardziej zaawansowane techniki lub pozycje. Akcja ma na celu rozbrajanie mitów narosłych wokół seksualności oraz wydobywanie z czeluści Internetu rzetelnych informacji. Zachęcamy do śledzenia, bo edukacja seksualna jest nie tylko dla małolatów!

ZA CIELESNOŚĆ

Praca w różowej branży sprawia, że uczymy się kochać i szanować każde ciało, niezależnie od tego, czy należy ono do osoby cis, queer, jest zdrowe czy chore. Branża modowa lansuje jeden typ sylwetki, a branża dla dorosłych... rozpieszcza je wszystkie. Gadżety erotyczne są dla każdego, nie wykluczają, bo każdy może czuć się dzięki nim dobrze. Podobnie filmy pornograficzne – istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że każdy znajdzie w film z podobnymi do siebie aktor_k_ami czy skupiający się na danym fetyszu.

Bardzo często branża dla dorosłych pozwala naprawić to, co przemysły modowy czy kosmetyczny wcześniej zepsuły.

branża dla dorosłych
Czy zauważyliście, że.... w Kinky Winky nie dzielimy wibratorów i dild na „dla niej” i „dla niego”? To dlatego, że wierzymy, iż każdy może używać zabawek dostępnych w naszym sklepie, ponieważ asortyment staramy się dobierać tak, aby produkty były neutralne genderowo! I wiemy, że nie wszystkie kobiety na świecie mają waginy, a z niektórych produktów, jak na przykład kulki gejszy czy kubeczki menstruacyjne, mogą korzystać również osoby aseksualne.

ZA RADOŚĆ I EKSCYTACJĘ!

Zabawki dla dorosłych ekscytują ludzi, budzą żywe zainteresowanie, pozwalają urozmaicić masturbację czy sesje we dwójkę, albo i więcej osób. Pomagają odkrywać nowe strefy erogenne i cieszą oko. Nas w szczególności raduje fakt, że akcesoria erotyczne od jakiegoś czasu przenikają do mediów, informacje o nich pojawiają się w prasie popularnej, a nawet programach telewizji śniadaniowej.

No i nie jest tajemnicą, że towarzysko ktoś, kto zajmuje się „różowym” biznesem automatycznie staje się dużo ciekawszy od, na przykład, finansisty ;)

ZA LUDZI, KTÓRZY JĄ TWORZĄ

Każdą branżę, każdy przemysł tworzą ludzie. Ci z różowej są przede wszystkim otwarci, wyedukowani i zmotywowani, aby zmieniać świat i ulepszać życie erotyczne innych osób. Oczywiście, różnimy się od siebie: jedni z nas żyją w związkach, inni nie, niektórzy mają dzieci, inni nie, są wśród nas reprezentanci różnych orientacji seksualnych i miłośnicy różnych praktyk. A mimo wszystko potrafimy ze sobą współistnieć, imprezować po imprezach branżowych i rozmawiać ze sobą na luzie, a nawet uczyć się od siebie nawzajem.

EROtrends - gala festiwalowa

Takie spotkania traktujemy przede wszystkim jako okazję do poznania i zrozumienia upodobań innych osób. Budujemy sieć kontaktów, która umożliwia nam zasięgnięcie porady w momencie, gdy sami nie wiemy, co odpowiedzieć. Seks coache rozmawiają z właścicielami butików erotycznych, by dowiedzieć się, co w gadżetowej trawie piszczy i doradzać swoim klientom, a osoby piszące o seksie bardzo często proszą o radę profesjonalistów. Każdy_a z nas jest częścią jednego (i bardzo seksownego) organizmu!

Nie zapominajmy też, że tworzenie filmów spod znaku XXX, projektowanie gadżetów czy bielizny, a nawet tworzenie opisu zabawki, wymaga niemałej wiedzy, kreatywności i wyobraźni, więc nie jest to coś, co może robić każdy.

ZA NIEPODDAWANIE SIĘ KRYZYSOWI

Okazuje się, że kryzys ekonomiczny ominął branżę dla dorosłych. Konsumenci równie chętnie sięgają po akcesoria i kosmetyki erotyczne, co przed kryzysem. Niektóre sklepy czy gabinety seks-coachingu odnotowały nawet wzrost sprzedaży oraz liczby klientów. Być może Efekt Szminki powinien zostać zastąpiony przez Efekt Dildo?

A co najważniejsze:

UCZY OTWARTOŚCI

Mówimy zupełnie poważnie: nic nie jest w stanie nas zaskoczyć – żadne pytanie czy prośba o poradę. Kiedy pracujesz w branży dla dorosłych, ludzie rozmawiają z Tobą, zadają pytania, dzielą się swoimi przeżyciami i upodobaniami. Dla wielu osób, z którymi się stykamy jako sprzedawcy, stajemy się kimś w rodzaju edukatora seksualnego, otrzymujemy od nich kredyt zaufania. I wiemy, że nie rozmawialiby z nami, gdyby nie wiedzieli, że potraktujemy ich zupełnie normalnie oraz poważnie. Rozmowy o seksualności są naturalne i dla wielu osób bardzo ważne. Czasami ludzie z różowej branży są dla swoich klientów, czytelników czy widzów jedynym dostępnym źródłem rzetelnej informacji, której nie zapewnią bojący się własnej seksualności nauczyciele wychowania do życia w rodzinie czy znajomi.

Chcemy, aby każdy, kto styka się z nami, czuł się dobrze i bezpiecznie. Z Kinky Winky możesz skontaktować się na różne sposoby, w tym telefonicznie.

POZWALA POMAGAĆ

Oczywiście, wielu z nas, czy to właścicieli butików, coachów, czy edukatorów, pracuje różnymi metodami, z różnymi dyskursami i różnymi typami klientów, ale wszyscy robimy to w jednym celu: aby ludziom było w seksie lepiej. Sprawiamy, że inni zaczynają czuć się bardziej komfortowo ze swoim ciałem i tym, jak pojmują swoją seksualność i jak ją wyrażają.

Mnogość postaw wśród przedstawicieli branży dla dorosłych sprawia, że każdy, kto szuka w końcu znajdzie kogoś, kto odpowiada mu swoją postawą, doświadczeniem czy przekonaniami.

branża dla dorosłych

A NA ZAKOŃCZENIE...

Czy nie jest godnym pozazdroszczenia fakt, że mamy praktycznie nieograniczony dostęp do nowości, filmów i zabawek erotycznych?! ;)

projekt: anita wasik | realizacja: sgiti | queer sex shop Kinky Winky | © Wszelkie prawa zastrzeżone