Zakupy w 5 krokach
Robienie zakupów w Kinky Winky jest bardzo proste.
DODAWANIE PRODUKTÓW DO TOREBKI
Dodaj produkt do torebki klikając przycisk „do torebki” znajdujący się na stronie każdego produktu. Jest on również widoczny na stronach poszczególnych kategorii, do których prowadzi menu górne lub bardziej szczegółowe menu pionowe znajdujące się w lewej części ekranu.
Informacja o produkcie ostatnio włożonym do torebki znajduje się w górnej sekcji strony (znajdziesz tam również informację o kwocie brakującej do darmowej dostawy).
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Zamówienie złożysz przechodząc przez 5 prostych kroków:
- Przejdź do kasy klikając przycisk „do kasy” znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu. W tym kroku możesz edytować ilość egzemplarzy produktu znajdującego się w torebce, możesz też produkty usuwać. Następnie wybierz sposób dostawy.
- Wypełnij formularz zamówienia podając adres korespondencyjny oraz adres do wysyłki. W tym kroku możesz również zapisać się do newslettera.
- Przejrzyj podsumowanie zamówienia, by upewnić się, że wszystkie podane przez Ciebie informacje są prawidłowe lub skoryguj je w przypadku zauważenia błędów. A następnie kliknij w „złóż zamówienie” na dole strony.
- Dokonaj płatności wybierając jeden z kilku sposobów płatności oferowanych przez nasz sklep.
- Happy End, czyli zakończenie zamawiania, poinformuje Ciebie o złożeniu zamówienia oraz poda jego numer. Szczegóły transakcji otrzymasz również na podany uprzednio adres e-mail. W kolejnej wiadomości i/lub SMS-em otrzymasz informację o wysyłce zamówionych przedmiotów.
Przy wyborze płatności „za pobraniem” niezwłocznie przystąpimy do realizacji Twojego zamówienia.
Na Twoją płatność czekamy 3 dni robocze (nie dotyczy zamówień wysyłanych „za pobraniem”). W przypadku nieotrzymania wpłaty w tym terminie skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia chęci zakupu.
Jeżeli masz jakiekolwiek problemy z robieniem u nas zakupów poinformuj nas o tym pisząc na adres info@kinkywinky.pl lub telefonicznie pod numerem 737 455 455.