W Kinky Winky mamy poczucie humoru, ale zadowolenie naszych klientów traktujemy ze śmiertelną powagą. Dlatego staramy się, by w naszym sklepie zwroty i reklamacje były bezproblemowe: szybkie, bezpieczne i pozbawione skomplikowanych procedur.
Bardzo starannie selekcjonujemy produkty, które znajdą się w naszej ofercie, tak by dostarczać Ci jedynie produkty ładne, funkcjonalne i wykonane z najlepszej jakości materiałów.
Jeżeli mimo to zakupiony przedmiot Ciebie nie satysfakcjonuje masz pełne prawo do jego zwrotu (podstawa prawna: Ustawa z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.). Dla Twojej wygody wydłużyliśmy ustawowy termin zwrotu z 14 do 30 dni od daty zakupu.
Warunki zwrotu:
Jeżeli zdecydujesz się na zwrot to koniecznie nas poinformuj wysyłając wiadomość na info@kinkywinky.pl lub na nasz adres stacjonarny (z dopiskiem „zwrot”). Od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie zwracanego przedmiotu.
Pobierz „Formularz zwrotu” – będziemy bardzo wdzięczni za dołączenie do odsyłanego produktu wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu. Usprawni to procedurę zwrotu.
Po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrócimy koszty w taki sam sposób, w jaki dokonano zakupu. Prosimy pamiętać, że zwracane produkty odsyłasz na koszt własny.
Prosimy o solidne zabezpieczenie zwracanego towaru :)
Sprzedajemy fabrycznie nowe, w 100% oryginalne produkty, które w sytuacji stwierdzenia wad fabrycznych lub usterek w ciągu 2 lat od daty zakupu zostaną wymienione na nowe lub naprawione. W przypadku produktów objętych gwarancją producenta jej szczegóły znajdują się na dołączonej karcie gwarancyjnej.
Przed wysłaniem zamówienia sprawdzamy (w miarę możliwości) czy zakupione przez Ciebie akcesoria są w pełni funkcjonalne i kompletne. Czasem się jednak zdarza, że produkty posiadają wady ukryte. Jeżeli wykryjesz taką wadę wyślij nam informację mailem na adres info@kinkywinky.pl w celu uzgodnienia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia jej złożenia.
Pobierz „Formularz reklamacji – będziemy bardzo wdzięczni za dołączenie do odsyłanego produktu wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu. Usprawni to procedurę reklamacyjną.
W przypadku ujawnienia się wady produktu możemy zgodnie z Twoim życzeniem: a) na nasz koszt wymienić lub naprawić wadliwy produkt (zwracamy również koszt jego odesłania do sklepu), b) zaproponować wymianę na inny produkt. Jesteśmy elastyczni w tym względzie.
Pamiętaj, że masz również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:
https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
Kinky Winky Antoni Ruszkowski
ul. Piastowska 58A/18
80-332 Gdańsk
tel. 737 455 455