Dokładamy wszelkich starań, by Twoje zamówienie zostało skompletowane i wysłane w jak najkrótszym czasie. Większość produktów oferowanych w naszym sklepie posiadamy w magazynie, dzięki czemu czas realizacji zamówień możemy ograniczyć do minimum.
Informacje o dostępności oraz czasie wysyłki znajdziesz na stronie każdego produktu. Czas wysyłki zamówienia, czyli przybliżony czas od opłacenia zamówienia do wysłania zamówionych towarów, uwzględnia jedynie dni robocze (do czasu wysyłki nie wliczają się zatem soboty, niedziele oraz święta).
Zamówienie składające się z produktów o różnych czasach wysyłki nadajemy po skompletowaniu wszystkich zamówionych produktów. Dla przykładu: gdy czas wysyłki jednego produktu to 24-28 h, a drugiego to 7 dni to wysyłka następuje maksymalnie po siedmiu dniach roboczych.
Czas otrzymania zamówienia = czas wysyłki + czas transportu
Produkt w magazynie | wysyłamy w 24 h
Produkt z takim statusem znajduje się w naszym magazynie i możemy go wysłać w ciągu 24 h (czyli 1 dzień roboczy) od złożenia zamówienia pod warunkiem otrzymania Twojej płatności lub wybrania dostawy „za pobraniem”.
Jeżeli interesuje Ciebie szybka dostawa zaznacz opcję „wysyłka w 24 h” (w wynikach wyszukiwania lub na liście produktów), a zobaczysz produkty dostępne natychmiast.
Produkt dostępny | wysyłamy w 3, 7 lub 14 dni
Produkt posiadamy w stałej ofercie, ale wyprzedaliśmy ostatnią jego sztukę lub właśnie czekamy na nową dostawę, przez co chwilowo nie mamy go w magazynie. Przybliżony czas oczekiwania na wysyłkę takiego produktu wynosi do 3, 7 lub 14 dni (roboczych).
Zdarza się, że producenci wycofują niektóre produkty ze swojej oferty. W przypadku gdyby taka sytuacja dotyczyła Twojego zamówienia wówczas zaproponujemy dogodne dla Ciebie rozwiązanie (np. produkt podobny lub zwrot pieniędzy).
Produkt na zamówienie | wysyłka do 21 dni
Towar specjalny sprowadzany na zamówienie. W takim przypadku nie jesteśmy w stanie zagwarantować błyskawicznej wysyłki, ale dokładamy wszelkich starań, by czas oczekiwania możliwie skrócić. Jeżeli interesuje Cię produkt na zamówienie napisz do nas maila lub kliknij w przycisk „Zapytaj” na stronie przedmiotu, by wypełnić formularz.
Zmiana dostępności produktu podczas dokonywania zakupów
W szczególnych przypadkach może się zdarzyć, że produkt włożony do torebki nie jest dłużej dostępny. Dzieje się tak, gdy inna osoba szybciej złoży zamówienie na ostatnią sztukę interesującego Ciebie przedmiotu. Z tego względu sugerujemy sprawdzanie dostępności produktów na etapie podsumowania zamówienia.
Rodzaj dostawy | Czas transportu od wysłania (w dniach roboczych) |
Koszt dostawy | Darmowa dostawa |
---|---|---|---|
InPost Paczkomaty 24/7 | 1 dzień | 11 PLN | Wysyłka za darmo od 250 PLN |
Kurier Inpost | 1 dzień | 14 PLN | |
Kurier Inpost (pobranie) |
1 dzień | 22 PLN |
InPost Paczkomaty 24/7 |
---|
Paczkomaty InPost to nowoczesny, szybki i bezpieczny sposób dostawy, który zapewnia wyjątkową dyskrecję odbioru przesyłki. Paczkomaty, czyli skrytki pocztowe służące do odbioru paczek, są czynne całą dobę, dzięki czemu możesz odebrać przesyłkę o dowolnej porze dnia i nocy (również w soboty, niedziele i święta). Na odbiór paczki masz 3 dni. O wysyłce towaru i możliwości jego odbioru poinformujemy Ciebie e-mailem i SMS-em (w wiadomości otrzymasz kod niezbędny do otwarcia paczkomatu oraz śledzenia przesyłki).
Paczkomaty znajdują się w ponad 11.000 miejsc na terenie całego kraju. |
Kurier Inpost |
Przesyłka kurierska jest najszybszą formą dostawy zamówienia (zazwyczaj jest ono dostarczane na drugi dzień po nadaniu). W dniu wysyłki otrzymasz e-mail i/lub SMS z numerem listu przewozowego, dzięki któremu z łatwością sprawdzisz status swojej przesyłki. Przesyłki kurierskie są zazwyczaj dostarczane w godzinach 8-18. |
Darmowa dostawa
Przy zakupach na kwotę powyżej 250 zł pokrywamy koszt wysyłki. W tym przypadku także możesz wybrać rodzaj dostawy (poczta, paczkomat, kurier).
Odbiór przesyłki
Prosimy sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera (pamiętaj, by zrobić to przed podpisaniem oświadczenia o „odebraniu przesyłki w stanie nieuszkodzonym”). Jeżeli zauważysz uszkodzenia opakowania lub masz podejrzenia, że było ono otwierane nie odbieraj paczki i poproś o spisanie Protokołu Szkody, który stanowi podstawę do złożenia reklamacji na usługę transportową (osoba dostarczająca paczkę powinna mieć przy sobie odpowiedni druk). W protokole prosimy podać rodzaj zauważonego uszkodzenia.
Możesz sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera, po uprzednim złożeniu podpisu na liście przewozowym (oraz uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek ‘za pobraniem’). W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z Twoim zamówieniem prosimy spisać protokół z kurierem (pomoże to nam skrócić procedurę reklamacji).
Dyskrecja
Twoje zamówienie pakujemy w nudne, pozbawione oznaczeń, szare pudełko. Nie musisz się zatem obawiać, że osoby postronne dowiedzą się, co zawiera przesyłka (pod warunkiem, że nie prześwietlają wzrokiem kartonowych opakowań).
Na opakowaniu nie znajdziesz ani nazwy sklepu, ani naszego logo, a już na pewno żadnych informacji sugerujących zawartość. Nadawcą przesyłki jest:
KW Antoni Ruszkowski
ul. Piastowska 58 A/18
80-332 Gdańsk